zaterdag 27 juli 2013

Camp #2

'Skittes, coca cola en salad bar'. Dat is waar de mensen hier op leven, van die dingen waar het vet afdruipt en eten niets tussendoor. Kind of weird, but i like it!! (ik ben in een goede/melige bui)

Wat heb ik gedaan? Lees snel verder ^^

Vrijdag 26 juli

Gisteren was de eerste dag school. De school begint hier om stipt 9 uur, het is wel een heerlijke tijd om te beginnen. De eerste les waren de returnee's aan het woord, het was een klein beetje saai want één van hen sprak echt zacht. Ik ben toen (samen met een paar andere) bijna in slaap gevallen. 
De volgende les ging, ja, ik heb eigenlijk geen idee.. oeps, ik weet wel dat het leuk was en de leraar Travis heette. De volgende les was aardrijkskunde, het was wel leuk. We moesten een quote opschrijven, het was een hele mooie. Zo eentje waar je nog even 3 keer over na gaat denken:
'Twenty years from now you will be more disappointed by things that you didn't do than by ones you did. So trow off the bowlines. Catch the trade wind in your Sails Explore. Dream. Discover. ' - Mark Twain
Na deze les hadden we pauze, twee uur. Na de lunch heb ik nog wat rondgehangen met super lieve mensen. Uit Zweden (Emilia), Denemarken en  Nederland (Deidre). 
De mensen hier zijn zo behulpzaam, aardig en vriendelijk. Als je hier een gesprek wilt hoef je maar te vragen waar iemand vandaan komt en waar iemand naartoe gaat en je hebt een heel gesprek.
Na de lunch zijn we weer terug gegaan naar klas, we hadden nu Engelse les. Het was heerlijk gezellig, het ging over accenten, uitspraken en wat je kan doen om je Engels te verbeteren en er vloeiend in te worden. De les was afgelopen, verplichte activiteit, SHOPPEN (: We reden met zo'n super coole schoolbus naar een mall, nouja, mall-e-tje, het was echt een beetje klein. Zelfs de Wallmart was echt gewoon saai. Oké nu kom ik echt over als een een of andere zeikerd of verwend iemand, maar het was echt klein! Ze hadden niet eens Ben & Jerry ijs, en ik ben wel niet te vergeten in Vermont!! Dus ik heb maar wat candy gekocht die ze hier in de shop niet hebben, Jolly Ranchers, Goldfishes (in een melk verpakken, cute!) & mini Hershey's. Wel heb ik bij de Bath & Bodyworks een geurkaars, hand soap en hand gel gekocht in dezelfde geur: Island Margarita. Mmm, doet me denken aan mijn douche-gel die thuis in de badkamer staat.
Na het shoppen (we hadden 1 uur -.-), reden we in dezelfde schoolbus terug naar de campus. Het diner stond op ons te wachten. Na het eten gingen ik en een hele boel andere mensen even naar de kamers en spraken we af omdat we dezelfde activiteit gingen doen: Art. Oké, dat was echt gewoon saai. Ik was zo moe, en werd er nog meer moe van. We gingen een armband bij elkaar rijgen. Back to my chilhood!! Na deze activiteit hadden we een meeting met onze Camp-High School (Lincoln) en we hadden het over ons volleybal team, want die zit eraan te komen. Na deze meeting hebben we onze klassenvertegenwoordiger uitgekozen, Tall-E, niet zijn echte naam, maar hij is twee meter (meer hoef ik niet uit te leggen toch?). Daarna hebben we wat lol gehad in mijn kamer. Rond 10 uur ging ik even douche en rond kwart voor 11 kwam mijn kamergenootje binnen en hebben we gepraat tot 11 uur want toen hadden we nog een meeting op de gang. Ik wilde wel heel graag Hall-Leader worden, maar helaas. Er zijn twee andere uitgekozen. Ach nu kan ik wel tenminste vroeg gaan slapen als ik dat wil, ieder negatief puntje heeft iets positiefs!! We gingen daarna maar heerlijk slapen. Het was toen half 12.

Hier nog wat foto's!!

 Richting London

 Claudia.

 Bus richting campus, iedereen is echt gaar hier.

 & Claudia. Beetje moe, beetje maar..

 Uitzicht rechts.

 Down-hill

 Uitzicht kamer Emilia (:

 Meisje uit Tailand in de bus naar de mall, gezellig!

Having fun w/ Deidre


It's not right, it's not wrong, it's just different!!

Nacinda.

2 opmerkingen:

  1. aaaa amazingness <3<3<3 echt super leuk dat je super leuke dingen doet enzo :D ben kapot blij voor je,, grootste kus naar jou van je visje oscar xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaahh super vet! Je bent echt lief. Super dat je reageerd!!
      Ik hou van je Oscar,
      Blub blub,
      Botje (Nacinda)

      Verwijderen