woensdag 31 juli 2013

Camp #4

29 juli 2013
"Cracker jacks, BBQ en krijtboorden." Dat is waar vandaag om ging. Het was echt gezellig, maar moest er zelf wel iets voor doen. 



Vanochtend begon de dag lekker, gewoon de wekker op een normaal tijd (7:30 uur). Ik werd wakker met een mega schuldgevoel. Ik ging ontbijten met een aantal andere mensen. En na het ontbijt ging ik even facetime'n met mijn vader. Dat luchtte op, thanks. Daarna was het rennen naar het klaslokaal voor de les: life in America. Het was wel leuk, we hadden het over wat not done was en de verschillen, ook deden we een rollenspel. Na deze les hadden we current issues en het ging over abortus en doodstraf. Over hoe dat in Amerika is.  Na deze les hadden we nog een vak, ik heb niet echt opgelet. Maar volgens mij gingen het over situaties in Amerika in je gastgezin. Na deze les hadden we een pauze (het lijkt wel alsof ik steeds hetzelfde vertel). In de pauze heb in gelunched en mijn beker cola over me heen gehooid (perongelijk), colabroek -.-. Toen had ik de facetime weer aangezet omdat ik dacht dat m'n moeder online was, maar nee. Daarna had ik nog gepraat met Jaimie, familie uit Chicago. Toen was ik nog even naar het grasveld gegaan tot de les begon en we hadden Engels van Leslie en we moesten weer een rollenspel voorbereiden. Jippie. Na deze les hadden we weer les in onze home room en gingen we met een andere klas Take Me Out To The Ball Games zingen. Uhu, volgens mij is dat lied uit de jaren nul, seriously! Na de les was het tijd voor de BBQ, gezelliee. Hamburgers, hot dogs, watermeloen etc. Ik had nog wat rondgehangen met een aantal Nederlands en gepraat over hoe we het nou vonden op kamp. Na de BBQ gingen we richting de bus-parking want het was tijd voor de baseball game. Lake monsters VS ikhebgeenidee. Ik zat in dat stadium en ik vond er geen hol aan, vraagt er iemand of ik mee wilde helpen met cheer'ing, jaa tuurlijk. Dus ik heb m'n stem naar de maan geschreeuwd, maar het was zo leuk. In die 15 jaar dat EF naar de baseball ging hadden ze nog niet gewonnen en raad eens: nu wel!! Het was zo gaaf, we waren in de laatste inning en er stond iemand op het 3de honk. Er was geslagen en ze wilde de bal dus naar de catcher gooien, gooide ze mis en die ene punt die ze nodig hadden was binnen. Het was echt gaaaf! Na de wedstrijd gingen we verzamelen en weer terug met de bus. We waren om half 12 weer terug op de campus en nu lekker slapen!! 

30 juli 2013
Vandaag zijn we naar het strand gegaan. Eerst gingen we natuurlijk opstaan, het was rond 7 uur in de ochtend dat de wekker ging. Bij het ontbijt aangekomen moesten we meteen ons lunchpakketje inpakken. We vertrokken dit keer met de bus niet als laatste, bye bye traditie. Ik zat naast Hannah, meisje uit Duitsland en we waren samen naar muziek aan het luisteren. Ik vind het zelf altijd zo interessant waar naar andere mensen luisteren, het zegt toch wel iets over je persoonlijkheid, je muziek. Toen we er waren was ik echt zo: uhu, dit is geen strand. Het was meer zo van: heee, leuk meer!! En die bergen, die zijn nog hoger dan de hoogste berg in Nederland. We gingen dus ook maar in het gras zitten vlak bij het water, zand is killing. Eigenlijk wilde we die dag nog een bootje huren, maar we waren net te laat, dus dat hebben we maar niet gedaan. Ik heb echt super ver fun gehad die dag, ik heb een nieuwe bijna mug, ik was super druk en veel te enthousiast dus zat steeds op iedereen z'n lip. Yeah. toen het ongeveer 3 uur weg gingen we weer weg van het 'strand' (het was 1 van de Greater Lakes, ofzoiets). Hier op het camp aangekomen hadden we even tijd voor onszelf totdat het diner begon, ik zat met nog een paar andere mensen in de tv room en we hebben even op het internet rondgesurfd, soms heb je die tijd ook nodig. Tijdens het diner was het weer lekker gezellig. Na het avondeten heb ik me even omgekleed tot 1 van de Lincoln Leopards (mijn high school + volleybal team). Het was namelijk tijd voor het volleybal toernooi! En we hebben dus 3 keer gewonnen en staan nu in de finale, ik was helemaal kapot want ik heb 3 toernooien alleen maar geschreeuwd en gesprongen. Het was het gelukkig wel waard. Over een paar dagen de finale! Na de wedstrijd hadden we een state meeting en ik zat dus met alle mensen die naar dezelfde staat gaan als ik, ja leuk, ik heb dus ook Camilla gesproken. Zij gaat naar dezelfde High School als ik, ik kwam heel vrolijk over en zij kwam echt zo over op mij: ja uhu..?! Ik dacht echt even, oké... Maar ik hoop dat dat nog wel goed komt. Daarna heb ik nog even gepraat met TJ en nog een ander meisje, het was lekker gezellig. Daarna was het tijd om naar de kamers te gaan. Ik heb gedouched en me klaar gemaakt voor bed, rond curfew was iedereen op de gang en het was echt mega grappig: jaa naar welke badkamer zou ik gaan, waa, die kant of die kant *met mega stappen erbij..*, dat zei mijn overbuurvrouw (: daarna ging ik rond half 12 slapen, morgen nieuwe schooldag!! hahahaha.

& Hannah <3

 & Tall-A na de baseball-game.

& Manja tijdens het strand uitje.

Boston, Nacinda, Dion & Manja

 In Boston w/ Raoul

 Mega koffie-beker

 Optocht 2de dag kamp!! In land groepen.

 In klas.

Haha Tall-A & Dominic in de bus vanuit Boston.

 Boston

Ijsjes bij diner.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten