zaterdag 20 juli 2013

Voorbereiden USA #1

De dagen gaan snel, nachten zijn kort en het afscheid nadert. Ja, dat is hoe ik erover denk.
Over een paar dagen is het zover, mijn avontuur, mijn jaar, mijn high school year begint. Ik heb er heel veel zin in!
Nu wil ik graag laten zien hoe ik mij voorbereid, heel simpel, maar volgens mij is het voor vele niet voor te stellen hoe het voelt om iets minder dan een jaar te vertrekken naar een land dat je denkt te kennen maar nog zover onbeantwoorde vragen zijn.
Mijn naam is Nacinda, ik ga naar Amerika en ik ga mijn jaar bijhouden in deze blog. Veel leesplezier, keep calm and love blogging.




 Mijn mooie EF handbagage tas, hier moet ik alles in doen wat ik tijdens mijn vlucht nodig heb. Op de 23ste is het zover, ik vlieg naar Londen daar blijf ik drie uur en dan vlieg ik door naar het vliegveld van Boston. Ik begin eerst met een voorbereidend kamp, genaamd, Languages and Culture Camp. Hier hoop ik meer te weten te komen over de Amerikaanse cultuur, lifestyle, geschiedenis enz. Ik  weet niet wat we nog precies gaan doen, maar wel dat we gaan shoppen in Boston, naar een baseball wedstrijd gaan kijken, van 9 tot 3 tussen vier muren zitten (lessen volgen dus) en heel veel leuke activiteiten hebben. We slapen op een campus in Vermont (staat), Norwicht University, volgens mij. Verder, ik laat me verassen!!

Eigenlijk ben ik al bijna klaar, in dit boekje staan alle verdere informatie dingen in over wat ik mee moet nemen, mijn gastgezin, mijn vlucht en dat soort dingen. 
Mijn gastgezin woont in Evansville, Indiana en ze hebben drie kinderen en een hond. Mijn school heet: Benjamin Bosse High School en ligt op 1 mijl van het huis af (ongeveer 1,5 km). Voor Amerikaanse begrippen dichtbij dus. Hier volgt later nog meer over :'D

Mijn paspoort met daarin mijn visum en als cover, een 'hoesje' van EF met alle noodnummers en wat je moet doen als je een vlucht mist. Heeel handig dus! Ik hoop dat ik dat nooit nodig heb.

Ik heb er zin in, en ik hoop dat jullie mij willen volgen gedurende dit jaar. Laat reacties achter onder dit artikel of op facebook, zodat ik jullie niet zo heel erg ga missen. 

Heel veel liefs & kusjes,

your American girl,

Nacinda.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen