maandag 19 augustus 2013

Blogpost - inspiratieloze titel :)

Oké, ik ben een goede bui, dus alles wat ik (denk ik) nu ga typen, is té positief. hihi sorry :)

18 augustus 2013

Zo laat ik eens beginnen met iets wat interessant is om te lezen. Maar ik weet even geen leuk begin, ja ik stond op om 10 uur, want het is lekker weekend. Eigenlijk was mijn ochtend net zoals iedere ochtend. Basic en heel saai. Nadat ik had ontbeten ging ik maar eens mijn kleding wassen, dat was wel nodig. Nadat Sandy had uitgelegd hoe de wasmachine werkt, gingen mijn kleren erin. Daarna heb ik nog gechilld. Sandy gingen rond half 3 naar de 'eagle scout' uitreiking van Alex. Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten maar Alex is dus een eagle scout, don't ask me, ik heb geen idee wat het is. Maar het is dus heel erg bijzonder. Van de 100 schouting mensjes worden er uiteindelijk maar 2 eagle scouts, hebben ze zoiets ook in Nederland? Het was dus wel een soort van bijzonder om dat een keer meegemaakt hebben. Daarna hadden we nog een na borrel en gingen Sandy en ik weer naar huis. We hadden nog gezellig samen diner gegeten en daarna heb ik geskype'd met Alex. Onze band is weer hersteld, dus ik plaats niets negatiefs meer over hem.. wel zo eerlijk.. past is past. Ook had ik die avond mijn was uit de droger gehaald en het was school. Heel mijn dag was weer perfect, moi, je suis très heureux :).

19 augustus 2013
Vanochtend om half 7 ging mijn wekker, ik blijf het een vervelend geluid vinden. De wekker dan ;). Ik werd wakker en ik stond op met mega erge buikpijn die maar bleef aanhouden, ongesteld kon het niet zijn, dus ik ging er maar vanuit dat het te maken had met het eten van de avond ervoor. Ik vroeg om een paracetamol en het ging wel weer. Ik had een nieuw blousje aan, die ik afgelopen zaterdag gekocht had. En ik zag er vandaag nou niet uit alsof ik uniform aan had, yeey, ik blij. Nadat ik bijna dood ging van de buikpijn op de fiets, was de buikpijn weg toen ik op school was. Blijheid heerste er. Mijn eerste les was English, beetje saai maar verder wel oké. Ook is het moeilijk om mijn aandacht erbij te houden want het niveau Engels ligt best wel hoog. Daarna had ik Journalism, vrij interessant. Ik heb mijn huis laten zijn op google streetview en ik mocht mijn buurvrouw interviewen. Na deze les had ik Finite Math, omg, dat is zo moeilijk. Op een moment hadden we het over vergelijkingen waar twee verschillende soorten van x in stonden, over een lijn die parallel loopt met een andere, of zoiets. Je had dan van de een een coördinaat en van de andere een formule. Ik vroeg of het in een minder snel tempo mocht en we hebben mega veel huiswerk opgekregen, dat word mijn host paps vragen.  Na wiskud had ik pauze, die had ik echt wel even nodig. Mijn hersenen werden helemaal dood gegooid met formules en vergelijkingen. Na de lunch had ik Health! Ik ben voor health een folder aan het maken over OCD (dwangstoornis), een hele uitdaging, maar ik ga 'm aan! Ik vind het leuk om daar over te schrijven en zeker ook in het Engels. Leer ik tenminste dubbele dingen. Nadat ik klaar was met school fietste ik naar huis.. En ik zit nu lekker bij te komen van school en ben in een goede bui, yeey.
Ik ga straks naar een meeting van de zwemverening hier, en daarna eten met mijn host familie en dan lekker slapennn.. loveyaaaa.

-----

 Alex @ eagle scout uitreiking ding.

 Nieuwe kleding.

 Finite Mathematics.

 Lunch ^^

 Probeer het maar te snappen ;).

Hello world, i can handle you.

----

Hi there, i think i'm gonna post everytime also something in English. i think that's fun and i can improve my English. So what i wrote is that i had 2 nice days and i'm in a very happy mood. I can handle the world, i'm gonna take very challenges and i'm never gonna give up.
Yeah, i'm a little bit out of my inspiration, i'm sorry :).
Alex, i'm proud of you, thats what i wanna say and i know you're gonna read this.
& Tall-A, iloveyou <3

love. -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten