donderdag 1 augustus 2013

Camp #5

"School, geesten & een hoop lol". Vandaag was echt weer een ouderwets gezellige kampdag, eigenlijk zoals ze allemaal zijn!


Mijn wekker stond om half 8, dus dat is gebruikelijk. Mijn kamergenoot verliet net mijn kamer toen ik wakker werd. Ik heb ook niet zoveel tijd nodig, daarna ging ik naar het ontbijt, alleen, in de hoop dat ik iemand tegen kwam. En ja, mijn vrienden zaten er. Na het ontbijt ging ik nog heel even FaceTime'n met mijn vader, maar dat was echt 1 minuut ofzo. Ik was klaar met het updaten van mijn blog dus ik liep maar naar het schoolgebouw waar ik moest zijn, moest ik weer terug omdat ik (toen ik daar aankwam) te horen kreeg: "laptop" mee. Mijn laptop was gehaald en de les kon beginnen, we kregen onze vluchtgegevens en hadden het over kleding regels en Amerikaanse scholen. Na die les hadden we current issues van Travis en we hadden een discussie-achtig-iets over het wapengebruik in Amerika, interessant. Aan het eind van de les liet hij een filmpje zien over 9/11, zo'n 'remember' filmpje. Ja hoor, in de helft van dat filmpje begon ik hoor, tranen stoomde over mijn wangen, ik vond het zo mooi en het kwam allemaal opeens heel dichtbij. Ik ben afgelopen jaar op 'ground-zero' geweest in NYC, dus ik heb gezien (ongeveer) hoe het eruit ziet. Er is een diepe indruk op mij achtergelaten. Later heb ik wel gevraagd wat het verband was tussen die wapen-discussie en dat filmpje, daar gaan we het vandaag waarschijnlijk over hebben. Na deze les hadden we Aardrijkskunde. Op onze laptops gingen we kijken wat de hoofdstad en bijnaam van onze staat is waar we naartoe gaan, ook moeste we van die raren wetten opzoeken. Ik geef een paar voorbeelden van Indiana: Pi is altijd 3 (uhu!?), je mag tussen novemeber en maart niet een bad nemen enz. Ik dacht echt wuuuut!? Hahaha, ik heb wel echt gelachen. Daarna hadden we pauze, ging nog even FaceTime'n met mijn moeder en daarna hadden we een meeting voor mensen die een returnee willen worden, ja, dat lijkt me wel wat. Ik ga m'n uiterste best doen om bij die ene 12 te horen!! Woehoe, ik heb er de volste vertrouwen in!! Na die les hadden we Engels, we moesten ons toneelstukje opvoeren die we eergisteren hadden voorbereid, het was wel grappig. Ik moest de leraar zijn & boos worden, helaas ben ik niet zo goed in acteren :) (bedenkt zelf maar wat er dan gebeurd). Daarna deden we nog een spelletje met gooien en balletjes. Na de laatste les hadden we een activiteit, ik ging naar de mall, die echt nog steeds ini-mini is. Daar heb ik nog een paar kleine dingentjes gekocht. Na de mall was het tijd voor het avond eten, en na het avond eten ging ik zwemmen. Jeej, zwemmen! Ik hou van zwemmen! Ik had maar mijn badpak, badmuts en brilletje op gedaan, want ik dacht dan gaat het makkelijk. Scheurt mijn badmuts -.-. Gelukkig was het die ene met de Amerikaanse vlag, ik kan dus hier een nieuwe kopen. Ik heb bijna 1,5 uur gezwommen. Na het zwemmen had ik mijn mooie lange Cinderella-rok aangedaan en liep is samen met Tall-A  naar de Plumley hal voor een een of andere show met hypnose. Ergens geloof ik wel dat het echt is, maar toch ook niet. Ik heb wel gelachen, het was wel super grappig om te zien. Iedereen was echt mege druk dus we hebben tot curfew nog rondgehangen in de hal met alle pool-tafels, het was super leuk!! Daarna liepen we met z'n alle terug (Deidre, Emelia, Dominic & Tall-A). Ik gaf iedereen een knuffel (Tall-A tilde me op, omdat hij echt heel groot is) en ging naar mijn kamer. In mijn kamer heb ik nog even alles gedaan en muziek geluisterd voordat ik ging slapen.

 Mensen ^^

 Hypnose.

Nog meer hypnose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten