zondag 11 augustus 2013

Drie dagen in één.

"Lunchen, wachten, shoppen, wachten en in een meer zwemmen" Ik heb hier meerdere dagen in een gedaan. Ik vind dat ik niet zo enorm veel interesssante dingen heb gedaan waar ik elke dag over kan schrijven, het zou ook anders een beetje te gewoon worden.
Het blijft nu tenminste nog iets speciaals als ik weer een nieuwe update heb gemaakt.



8 augustus 2013
Vanochtend om 10 uur werd ik wakker. Ik ga niet te diep erop in wat ik vandaag gedaan heb want het was echt mega saai. Ik heb de hond uitgelaten, geskype'd, nagels gelakt en allemaal dat soort dingen. Het avond eten was wel het leukste deel van de dag. Kaden mocht uitzoeken wat we gingen eten. We hadden macaroni & cheese, green beans, baked beans (bruine bonen) en hot dogs. Heerlijke combinatie maar het was wel echt heel erg gezellig! Echt veel gelachen en als toetje hadden we brownie en vanille ijs. Kaden mocht dit kiezen omdat vandaag zijn eerste dag op school was. Hierna hebben we nog wat gepraat en ik ging heerlijk vroeg slapen want ik was echt heel erg moet. 

9 augustus 2013
Wat was ik moe zeg, rond half 11 werd ik wakker. Had ik een berichtje van Sandy gekregen of ik mee ging lunchen, ja natuurlijk. Rond half 11 moest ik klaar zijn, ik opschieten. Gelukkig was ik nog op tijd. We gingen met de auto naar 2 andere mensen die ze al heel lang niet gezien had en naar een een of andere koffie/lunch achtige zaak. Ik begon onderhand echt honger te krijgen want ik m'n haast had ik niets kunnen eten. Maar ze waren alleen maar aan het praten, een uur later, hey, maar Nacinda had nog niet ontbeten, awh arm kind. We gingen snel wat te eten en drinken halen. De twee mensen uit Virginia Beach, Virginia moesten weer snel weg want ze gingen naar Utah met de auto. Maar aangezien Sandy niet zoveel praat (understatement) duurde het een eeuw, gelukkig ben ik nu wel op de hoogte van alle dingen die ik het gezin spelen, yeah. Daarna gingen we naar de walmart omdat ik nagellak remover nodig had, kwam Sandy de winkel uit met een kar vol boodschappen. Ook heb ik m'n fiets bekeken die ik ga kopen, ja dat is 'm. Ik moest voor m'n eigen avondeten zorgen dus we hadden ook nog wat dingen gekocht. Daarna gingen we Kaden ophalen van school, haha, ze hebben echt een super grappig manier om kinderen op te halen van school met de auto, iets met rijen, kan niet uitleggen. Thuis aangekomen hebben we nog wat gerelaxt en toen stond Alex opeens voor de deur, tuurlijk, hadden we echt afgesproken, not. Maakt ook niet uit, we hebben er toch nog iets gezelligs van gemaakt. Daarna was het tijd voor het avondeten (Alex was weg), iedereen at pizza, maar dat vind ik niet lekker. Ik had m'n eigen bloemkool, aardappel en kip ding gemaakt. Iedereen was mega upset omdat het zo 'wit' niet zeuren ik moet het eten. Ik probeer namelijk ook niet te zeuren over het eten hier. Daarna hebben we nog wat aan bankhangen en ben ik op tijd naar bed gegaan. 


10 augustus 2013
Mijn wekkertje ging om half 9 want ik ging met Alex mee naar een soort van familie reünie, of wat het dan ook was. Ik zat helemaal klaar om 9:55 uur, want we hadden om 10:00 uur afgesproken nee hoor, komen ze aanzetten om 11:35 uur. Aber natürlich -.-. Maakt ook niet uit. Onderweg naar het huis van zijn opa en oma gingen we eerst nog boodschappen doen en langs de subway. Bij het huis aangekomen hebben we ons subway broodje opgegeten. Ik keek m'n ogen uit haha, die opa en oma hebben een super mooi huis in een wijk waar alle huizen op elkaar lijken. We hebben samen gekanood, het was meer een kajak, but who cares. We hebben ook nog gezwommen, er was een mega meer achter het huis van de opa en oma van Alex. Was wel interessant, na 3 uur zijn we terug gegaan en heb ik me omgekleed en voorstelt aan de rest van zijn familie. Ik heb nog wat rondgehangen, gepraat en dat soort dingen. Toen was het tijd voor het avond eten, iets van hot dogs, beef en nog wat. Was opzich niet verkeerd. Na het avond eten ben ik nog gaan fietsen en heb ik nog wat rond gehangen met Alex. Toen was het alweer tijd om te gaan, maar madame (ik dus) was vergeten zichzelf voor een 2de keer in te smeren dus m'n gezicht is een klein beetje rood. Het valt mee. Dus onderweg gingen we nog langs de Walgreens en heb ik nog wat after sun en kauwgom gekocht. Daarna hebben ze me afgezet bij m'n huis. Toen ik thuis aankwam was iedereen heel erg moe en zijn we met z'n alle snel naar bed gegaan. Ik lag dus om kwart over 9 in mijn bed, dat kan natuurlijk ook op zaterdagavond. Het was wel even nodig, op tijd gaan slapen. 


 Jello-o Oreo.

 Lunch :).

 Mensen uit Virginia Beach, Virginia

 M'n avond eten, wat dus te wit was, bloemkool. M'n 'prakkie'.

 Orange.

 Lake.

Lage (again.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten