zaterdag 24 augustus 2013

"Football, NYC & talking"


"Football, NYC & talking w/ everybody"



22 augustus 2013Vanochtend om half 7 ging mijn wekker. Ok√©, ik ga dit niet iedere keer zeggen want het gaat mij zelf irriteren. Ik had deze nacht wel lekker geslapen, niet te kort niet te lang. Toen ik wakker werd was er niemand, toen ik ging eten, was er niemand. En toen ik net weg wilde gaan kwam mijn hostdad naar beneden, om toch nog mij een fijne dag te wensen. Ik had mijn uggs aangedaan en het grappige was, ik heb een bootcut broek en ik deed mijn broek in mijn schoenen, haha. Vandaag was het een red day, dat betekend: History, Enrichment, Biology, Lunch en Frans. Bij geschiedenis, was het mega gezellig, ik vind mijn nieuwe klas een stuk leuker. Het gaat niet alleen over 'a bunch of dead people' maar ook over waar en hoe en alles. Ik vond het wel leuk en interessant. Daarna had ik Enrichment, en ik heb al mijn huiswerk gemaakt. Contact gemaakt via snapchat, facebook en whatsapp. Was weer een leuke 90 minuten. Vandaag was trouwens de dag dat ik voor het eerste niet mijn rugzak gebruikte in de school, ik was er voor de tweede keer op aangesproken. Daarna had ik biologie, we kregen te horen over een reisje naar New York City. De rest van de dag had ik besteed aan mensen update'n, EF bellen of het mag en allemaal dat soort dingen. En als ik op de High School blijf, GA IK NAAR NYC. yeey. Na biologie hadden we lunch, het was gezellig want we hadden het over onze (Camilla en ik) gewoontes en dingen in de landen waar wij vandaan komen. Na deze les had ik Frans, we hadden een aquiz (zoiets als een so). Na 5 minuten was ik klaar en had niet eens geleerd. De volgende leverde zijn papiertje na 30 minuten in, doe ik iets verkeerd (of goed). Ik ben benieuwd. Daarna was ik lekker vrij van school. Thuis aangekomen, was ik niet naar de zwemtraining gegaan. Het kwam niet uit met vervoer, mijn spieren deden pijn en ik moet nog even opbouwen (2 maanden niet getraind). Dus ging ik maar mee naar Walgreens en Office Depot. Ik had ook nog geld gepind en een grafische rekenmachine gekocht (maakt het leven veel makkelijker). Daarna ging ik naar huis, heb ik avond gegeten en gepraat. Het was een gezellige middag/avond. 

23 augustus 2013
Yeey, vandaag ben ik precies 1 maand in de USA, ben blij met dat feit. Maar zoals elke dag ging mijn wekker om half 7. Ik ging met mijn fiets naar school en het was gray day, dus dat betekend: we beginnen met (behoorlijk saaie) Engels. We gingen lezen, een deel van een soort van film kijken en ook nog iets doen met moeilijke woorden. De betekenis opzoeken en er een zin mee maken, maar wat doe je als je niet eens weet wat de uitleg van de woorden betekent. Dan vraag je het aan je mega saaie leraar, haha, die moest lachen. Ik zei tegen hem dat ik dit wel echt een heel erg moeilijk deel vind van de Engelse les. Hij begreep dat voorkomen. Na Engels had ik journalism, het ging over de geschiedenis van journalism. Het was opzich wel interessant. Daarna had ik wiskunde, met alle hoop in mijn achterhoofd dat het beter ging met mijn nieuwe rekenmachine, ging ik het klas lokaal in. En gelukkig ging het dit keer wel goed, ik vond het wel interessant en ik begin het nog te snappen ook. Daarna had ik lunch en in mijn lunch ging ik opzoek naar de mevrouw waar we het geld moeten inleveren voor de trip naar NYC. Na nog wat laatste telefoontjes en FaceTime gesprekken, gaf ik het geld. Het is dus nu (bijna zeker). Het liefst had ik natuurlijk op een discovery tour gegaan naar Hawaii, maar ik begrijp dat dat er gewoon even niet in zit, wat ik mega jammer vind, maar moet accepteren. Ik ga naar New York, ik ga naar New York!! Wel kwam ik zo'n 35 minuten te laat in mijn Health klas, het maakt niet veel uit want ik heb nu wat 'huiswerk'. Na nog gepraat te hebben over STD's (=SOA's) was het tijd om naar huis te gaan want het is WEEKEND. Onderweg naar huis fietste ik nog naar huis met een andere jongen, ik denk dat hij me leuk vind. Mwuahhaha, ahh, medeleiden met hem. Daarna had ik me klaargemaakt om met Alex naar een football game te gaan. Interessant, ik vond het een stuk leuker dan een baseball wedstrijd. Op een paar 'kleine' dingentjes na had ik een leuke middag/avond/nacht. Alex had me netjes thuis gebracht en we hebben nog gepraat.. Om half 3 ging ik uiteindelijk slapen, was namelijk niet moe na al de cola en mountain dew.. :)

24 augustus 2013
Een goede morgen, het was kwart voor 11 toen ik eindelijk ontwaakte uit mijn coma, mwuahaha. Ik was echt moe van al dat vroege opstaan, dus ik lag lekker tot laat in mijn bedje te knorren. Ik heb vandaag eigenlijk niet zoveel gedaan, meestal bestaan mijn weekenden uit: iets doen met de familie (is vandaag niet gebeurd), schoonmaken (yup..), wassen (thanks wasmachine) en iedereen die meer dan 10 km bij mijn vandaan woont update'n. Het was een lekker relax dagje, weet niet zo goed meer wat ik precies gedaan heb. Ja ik heb een salade gemaakt voor de picnic van morgen, interessant, ik heb alleen komkommers gesneden, verwacht niet veel van me. Ben een amateurtje, wat betreft koken. Het was een relaxte dag, heb er van genoten. :)

----

 Dog

ice breakers during Enrichment


 Boeken

 Hall

 Outfit. warm weather.


 Snack.






 FOOOOTBALL.

(they lost).

 Donuts.

 <3

 Doggiekiss.

 You're my lovely dog, <3

 & Lea.


LOVEY'ALL


xxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten