maandag 5 augustus 2013

Host family & Pictures

'Lieve hondjes, pancakes en meetings ' Dat is wat ik als eerste hier gedaan heb!


Nadat ik wakker werd, rond 10 uur volgens mij moest ik wachten totdat iedereen thuis was. Er stond namelijk een gezamenlijke brunch op de planning. Ik heb iedereen weer verbaast, bacon eten met mes en vork en pancakes met je handen, terwijl het eigenlijk andersom moest. Haha, ik heb wel gelachen hoor! Voor de brunch had ik trouwens mijn ouders nog gefacetime'd, zo konden zij ook mijn gastgezin de twee mega lieve hondjes en het huis zien. Het was wel echt heel leuk!!
Na de brunch deden we even niets en heb ik vooral gepraat en gespeeld (met host klein zoon en honden). We zijn toen schoolspullen gaan kopen bij staples en nog wat kleine dingen voor die avond bij walmart. Daar moest ik zelf ook nog wat spullentjes hebben, zoals shampoo & conditioner, waar ik btw echt het hele schooljaar mee kan doen. Er zit maar liefst 750 ml in ;o #wuuuuuut. Nadat we klaar waren met grocery-shopping zijn we terug naar huis gegaan en gewacht tot de gasten kwamen voor de meeting. Ook heb ik voor het eerst een amerikaanse teen ontmoet, genaamd: Sabastian Alexander Brow, maar we noemen hem Alex :). Tijdens de meeting hebben we veggie-spagettie, stokbrood en nog iets op. Gewoon mee gegeten, was niet echt mijn ding, ik moet gewoon nog wennen. Ik zat trouwens in een gesprek en ik begreep totaal niet waarover het ging, dus ik vraag zo: ja, maar waar gaat het nou eigenlijk over. Bleek dus dat het over 7 september gaat en dat ze dan iets van een soort kermes achtig iets gaan organiseren om geld in te zamelen voor mensen die een kanker behandeling ondergaan. Verder heb ik er niet veel van begrepen, ik was vooral aan het snapchatten met Alex :). Eigenlijk zat ik na het diner al te wachten op het desert, 2 uur later (-.-), kwam het eindelijk. Jeej!! Stroopwafel, en eerlijk, Amerikanen kunnen geen Nederlands. Ik heb het ze geprobeerd te leren en we maakte er maar: waffelcookies van :). Nadat we klaar waren aan tafel bleven de 'grote mensen' nog even zitten en hebben Alex en ik nog gepraat en lol gehad. Het was een gezellige en geslaagde avond. Ik lag rond kwart over 11 in mijn bed en was daarna nog met mijn vader (in Nederland) aan het praten die zijn ontbijt aan het opeten was, mwuhahaha, dat blijft leuk!! Ik viel rond half 1 in slaap. Ik kon toch uitslapen :).

-------

FOTO'S!!


 & Dominic

 & Pierre

 Malin

 Pierre

 & Malin (&Tall-A)

 & TJ (Tjorven)

 & Claudia

& Bram


 At the airport in Chicago

 & Emilia

 Hello Tall-A

 & Hugging bear, Lars

 We won the finals

 & Hannah

 My buddy Nils

 TJ wrote on my arm, thanks !!

 & Manja.

 hahaha

 TJ (:

 TJ :)

 All the EF camp people !!

 Norwich t-shirt

 Eating :)

 Baseball game ^^

& Malin

 & Emilia, Tall-A, Deidre

 Me in my room

I'm not gonna say more :)

The most cutie dog in the world, love you Cap.


LOVE, NACINDA.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen