donderdag 29 augustus 2013

"Kentucky, shoppen & Santa's"



"Kentucky, shoppen & Santa's"



27 augustus 2013

Ik was zo blij dat ik kon uitslapen vanochtend, ik werd dus ook om 10 uur wakker. De zon scheen in mijn ogen en het was heel erg licht in de kamer. Echt een prachtig gezicht. Toen ik wakker werd ging ik mezelf even aankleden en vertelde Debbie mij dat ik moest douche. Oké, wat jij wilt, dan ga ik douche. Na het douche heb ik ontbeten en mijn nagels gedaan. Ik heb ook nog gesproken met Debbie en vooral gewacht. Ik heb gewacht totdat Melissa kwam. Toen ze het huis van Debbie gevonden had (ja, in de middle of cornfields), zijn we ergens gaan lunchen. Ik had een mega cheeseburger met bacon en patatjes. Maar de patat heb ik niet op, want de burger was me-ga!! Vanuit daar zijn we terug gegaan naar het huis van Debbie en ben ik in de auto van Melissa gestapt om in te checken in haar hotel. Ze heeft een hotel in Santa Claus en de lobby leek wel een kerst droom, super tof! Daarna hadden Melissa en ik besloten om te gaan shoppen. We vonden een mall in Owensboro, Kentucky. Onderweg hebben we gepraat, gepraat en nog meer gepraat. Daar aangekomen (was voor ons beide de eerste keer in Kentucky, yeey), zijn we gaan winkelen. Ik heb een paar nieuwe schoenen, tshirt, slippers ($1,-) en iPhone hoesje met quote gekocht. Daarna was het alweer best laat geworden en zijn we met een tussenstop voor iets te drinken weer terug gereden naar Santa Claus. Toen we daar aankwamen, hebben we een sandwich gehaald bij Subway en zijn we terug gereden naar het huis van Debbie. Daar was de andere Exchange student uit Denemarken net terug gekomen vanuit haar voetbal wedstrijd. We hebben daar onze sandwich opgegeten en Debbie kwam binnen met Tony. We hebben die avond nog wat gepraat en we zijn optijd naar bed gegaan, het was ondanks alle omstandigheden toch wel een 'leuke' dag. Rond een uur of 11 sliep ik. (had nog contact met NL enz..



28 augustus 2013 

Thanks wekker dat je me wakker maakte om 7 uur. Maar ik voelde me niet zo enorm moe nadat ik wakker werd, ik had prima geslapen ondanks ik wakker werd om 5 uur omdat de maan in mijn gezicht scheen. Ja, ik slaap op de bank in de serre en er zijn dus ramen boven mijn hoofd, het is gelukkig niet koud hier!! Ik had me na het wakker worden aangekleed, ontbeten en mijn haar gestyld. Daarna kwam Melissa weer en zijn we naar Evansville gereden (ik ben nu vlak bij Santa Claus). We hadden daar een aantal gesprekken. Onderweg daar naartoe had ik mijn paps nog gesproken. We zijn/waren allebei echt verschrikkelijk uitgeput van alles wat er nu allemaal gaande is. Ik hoop dat er snel rust komt. In Evansville aangekomen, had ik het gesprek. Toen dat achter de rug was ging ik samen met Melissa naar de Walmart, ze was een aantal dingen vergeten. Daarna hebben we mijn MacBook opgehaald en zijn we gaan lunchen ergens in een kerst restaurantje. Ik had cheese stix, het was kapot veel dus had een 'doggy bag' gevraagd. In het hotel van Melissa heb ik rond gesurft op het internet en even mensen geupdate en allemaal dat soort dingen. Nadat ik dat allemaal gedaan had, was mij trouwens mega veel energie kost. Het hebben van contact met thuis, ik heb het liever niet maar het moet nou eenmaal nu even. Pfff.. Maarja. Daarna ben ik nog even op de foto geweest met Santa en zijn we terug gereden naar Debbie's huis. Ik heb een kaart geschreven naar Sandy + familie en naar Tall-A (Asgar). We hebben samen met het gezin hier avond gegeten. Melissa at niet mee want ze moest nog werken. Na het eten van de andere helft van mijn cheese stix, heb ik nog gepraat met Amelia en hebben we het gezellig gehad. Na wat popcorn en oreo's gegeten te hebben, ben ik maar naar mijn bed gegaan rond 10 uur. Slaaplekkaaaa. 


 Typisch..

 New pair of shoes, me like :)

 Sorry Doran, i don't want to make you jealous ;).

 INDIANA POPCORN !

 Vieww.

 Card from The Netherlands // 's-Gravenzande.

 Need to make everything tidy.

 Wooops ;)

 Santa's Lodge - Hotel.

 INDIANAAAA

 Road.

 Road in Santa Claus

 Lunch.

 Santa's Lodge.

 We went to Kentucky

 Bridge across Ohio river :)


 Just woke up :).

Beautiful <3.

Yeeeyy REFRESHER <3


--

Hi Guys, 

I just want to write also something for the people that can't speak Dutch (go.. and learn it!! Just kidding). But I'm now an hour from Evansville and I did a lot of fun stuff the last days. And I hope you enjoyed my pictures. Nice for being there when i need to talk to people. I LOVE you guys <3

When someones hurts you, cry a river, build a bridge and get over it. how big the river must be, you'll come there, no matter what <3

xxxx Nacinda.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen