woensdag 7 augustus 2013

My Day + English (!!)


"Evansville, Target & honden uitlaten" Haha, mijn dag wag niet echt saai vandaag. Had een hoop lol. Maar omdat ik aan een paar mensen had beloofd om dit in het engels te doen, komt er een vertaling, hier beneden.



Een goedemorgen, ik werd wakker om 11 uur, ja 11 uur.. Ik keek toen meteen op mijn iPhone en ik zag dat ik een Facebook berichtje had van Sandy (gast moeder), vroeg of ik mee ging met nieuwe kleding kopen bij Target. Ja natuurlijk! Maar ze zei ook dat ze oom 11 uur klaar was met werken, oeps, ik opschieten. Ze kwam binnen en nam Kaden mee naar het ziekenhuis met mijn gast zus omdat hij inentingen nodig had daarna zouden ze mij oppikken. Pfoee, ik had dus nog even tijd voor mezelf, ik ging even bloggen en mijn blog update'n. Rond half 1 kwamen ze weer terug om mij op te halen en we zijn naar de Target gereden, daar hebben we kleding voor Kaden gekocht en heb ik een broek gepast voor mijn 'school uniform', het is meer een dress code, maar ik vind het een uniform, je word zo beperkt. Het is een mega lelijke broek! Ik plaats een foto hieronder. Daarna heb ik nog een een hotdog gekregen en mocht ik een stukje pretzel proeven, dat was zout, heel zout. Hotdog smaakte ouderwets lekker, want ik wist wat ik kon verwachten van de Target. Daarna hebben een rondje town gemaakt omdat Sandy naar de bank moest, een drive-tru bank (!!), dat had ik nog nooit gezien!! We zijn nog even langs de rivier gereden en daar nog wat foto's gemaakt. Onderweg naar huis reden we langs allemaal 'mooie' huizen (en ook groot). Thuis aangekomen kwam Alex nog even langs omdat hij 'z'n iPad mini was vergeten', oftewijl een slap excuus om langs te komen. Haha. We hebben toen nog wat filmpjes op YouTube gekeken en hij moest weer naar huis. Daarna ging ik nog praten met Sandy totdat zij weg ging. Ik hielp Kate (host zus) met koken en we hadden aardappelpuree uit een doos, woehoe, mijn dag kan dus toch niet gekker! We hebben mijn host vader gevraagd of hij het wilde maken. Het smaakte een beetje flauw, maar het ging opzich wel! Na het eten heb ik de honden uitgelaten en tot 11 uur gepraat met de host vader totdat Sandy thuis kwam en ik ging daarna lekker naar mijn bed.


----

Goodmorning! I woke up at 11 o'clock , yes 11!! The first thing what i did was looking at my iPhone and I saw a message from Sandy (host mom), she asked me to come with her to Target and buying new clothes. Of course! She told me that she was ready at 11 am with her work, oeps, i had to hurry a little bit because i woke up at 11 am. She came in the house and went first with Kaden and Kate to the hospital, Kaden needed some injects or something like that. She told me, after that we're gonna pick you up. I was happy, now I had some time for myself. I update my blog and stuff like that. At 12:30 pm she picked me up and we went to Target. We bought a lot of clothes for Kaden and i've tried a 'beautiful' pair of pants, i needed to wear that because of my dress code i think it's more a uniform. I don't like it! I post a picture of the pair of pant down under this post. After shopping at Target went I eating a hotdog and i tried a piece of a pretzel, that was salty, very salty. The hotdog was very tasty, i knew that because it was not the first time that i had a hotdog from Target. We went by car to town because Sandy needed to go to the bank, it was a drive-thru bank (!!), i've never seen something like that before. After that we went to the river and we made some pictures. On our way home we drove thru a lot of big beautiful houses. When we came home, Alex came because he was his iPad forgotten, yeah of course... haha. We looked at some very funny movies on Youtube and then, he has to go to home. After that i went talking with Sandy till she left the house. With diner i helped Kate, we had mash potatoes out of a box!! My day can't be crazier. We ask my host dad to make the mash potatoes. It was not that good, but it was okay. After diner i went walking with the dogs and talking with host dad till 11 pm, because Sandy came home that late! I slept a 12 am, i guess. 

Dress code.


'Beautiful' pants. -.-

&Kaden, smile :)

Rawrrrr.

 Riverside!!
Yeaahh. City of Evansville.

Mashed potatoes in a box.

Dog :)

It's not right, it's not wrong, it's just different.

Love, Nacinda.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen