dinsdag 6 augustus 2013

My Life @ Evansvilla, IN

'Nagelslakken, honden uitlaten & kamer opruimen'. Haha, mijn dag was een klein beetje saai. Maar dat soort dagen  heb je ook nodig!


Deze ochtend werd ik rond half 11 wakker. Ik heb dus heerlijk uitgeslapen, mag ook wel want ik ging redelijk laat naar mijn bed/slapen. Ik werd wakker en ik ging mijn kamer uit, was ik dus 'alleen thuis', gaat lekker. Derde dag en dan al alleen thuis. Volgens mij waren er wel mensen maar die lagen in bed. Maakt niet uit :'), ik ging eten (cornflakes, kon de melk niet vinden) en tergelijkertijd FaceTime'n met Annemarijn. Het liefst FaceTime of Skype ik wanneer er niet veel mensen zijn of wanneer ze aan de telefoon zijn, anders voel ik me verschrikkelijk schuldig. Sandy (host mom) kwam thuis en toen hebben we even gepraat en heb ik mijn nagels gelakt. Hup Hup Nederland :'). Ik had ook nog even geskype'd met Tall-A en Dominic, woeeee, Lincoln West = The Best :') (onze klas op kamp). Daarna verveelde ik me een beetje en heb ik ook maar een blogpost gemaakt, wat echt een dag was waar ik niet heel veel in gedaan had werd een mega lange blog-post, haha. Ik had ook nog gespeeld met Kaden. Ook wilde ik  eten (lunchen) want ik had honger gekregen. Mijn geïmproviseerde boterham met kaas en komkommer. Smaakte niet helemaal het zelfde maar leek er wel een beetje op, ik zeg: een beetje ;). Daarna vond ik het wel tijd om de hondjes (Cap & Jack) uit te laten, zo kan ik tenminste ook even zien wat er buiten dit huis gebeurd. Leuke buurt, ik kwam nog even de buurvrouw tegen en het gekke is, iedereen kent mij haha. Ik ben namelijk die ene exchange student uit het verre koude kikkerlandachtige Nederland. Nouja, ik weet niet of het nu koud is in Nederland, maakt ook niet uit. Nadat ik de hondjes had uitgeladen was het 1 grote verveelsessie. Ik besloot maar muziek te gaan downloaden en mijn toilettassen uit te pakken (ja het is een meervoud, 6 ofzo). Nu staat alles heel mooi en is het make-up gescheiden van de verzorgings producten. Ook had ik nog geFaceTime'd met Lincy (ik had beloofd om dat in mijn blogpost te zetten, haha), niet heel lang, maar ik had toch niets te doen. Bij deze, Linc :).
En pfff, ik werd verlost uit mijn lijden, mijn host vader kwam thuis en ik heb met hem gepraat en foto's laten zien en allemaal dingen. Ook Keith kwam thuis (dat is de middelste), en hij had Mexicaans voedsel meegenomen (Mmmpff..). Ik lustte opeens geen maïs meer. Oh crap, wat heb ik een hekel aan Mexicaans, dit viel dan nog echt wel mee!! Na het avond eten bleven we nog even zitten en hebben we gepraat over lievelings eten enz. Daarna zijn we nog een keer de honden wezen uitlaten en hebben we 2 uilen gezien (volgens mij waren ze baby's aan het maken) en om ons heen vlogen heel veel vleermuizen. Onderweg hebben we gepraat waar we vroeger altijd bang voor waren, ik liep trouwens met Keith & Kaden. Daarna hebben we nog even gewii'd en had ik 3 stike's op rij, niet eens gewonnen. Ook liet ik nog wat van mijn muziek horen waar ik graag naar luister. Ik had nog even gedoucht voordat ik naar bed ging! Rond half 11 sliep ik volgens mij! Ik was namelijk aan het snapchatten met Annemarijn die een filmmarathon aan het houden was, volgens mij sliep ik nog eerder ;o. Haha.

Hier nog wat foto's:

Bed.

Bureau (nog niet opgeruimd hier)

Kamer.

&Alex. Yeah.

Geïmproviseerde boterham met kaas en komkommer.

The most cutieest dogs in the world.

Part of my street.

Oeee, my street ^^

Walking w/ the dogs.

House.

THE NETHERLANDS <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten