zondag 18 augustus 2013

School, honkbal & shopping. (FOTO'S)

"School, honkbal & shoppen"


16 augustus 2013
Nadat mijn wekker ging om half 7, probeerde ik wat leuks van mijn outfit te maken, gaat moeilijk als je 1 broek hebt en 3 t-shirts. Ja die dresscode maakt mijn leven nou niet erg makkelijk, je leert er mee om gaan maar blijft echt niet leuk. Nadat ik in 20 min klaar was om het gaan, had ik mijn helm gepakt en ben ik met mijn fiets naar school gegaan. Hoe sneu, er stonden maar 6 andere fietsen en er zitten zo'n 800 mensen op mijn school. Nadat ik aangekomen was op school, ben ik meteen naar de 'aula' gegaan en daar gewacht totdat de bel van half 8 gaat. Ik liep naar mijn locker en ging naar de les US History. We deden een aantal spelletjes en we schreven onze geschiedenis van jezelf. Na geschiedenis had ik Enrichment, home room, mentoruur. Werd ik verplaatst van klas, oké dan. Dat was dus 90 minuten vervelen want ik had niet om te doen, geen huiswerk, geen leerwerk, helemaal niets. Ik was blij dat de les afgelopen was. Na Enrichment had ik Biology, we hadden het over een 'standard diviation' of iets in die richting. Daarna gingen we wangslijmvlies en bananen cellen bekijken onder de microscoop. Gelukkig had ik dit pas 5 keer gedaan hiervoor. Dit Biology jaar ga ik met twee vingers in mijn neus doen. Na Biology had ik eindelijk lunch, iedereen is echt uitgehongerd. Je hebt namelijk ook niet de gelegenheid om in de gangen iets tussendoor te eten want dat mag niet. Voor lunch had ik iets van een brood-kaas-stick en een appel en chips. Ik zat samen met Camilla tussen vrienden van een jongen die bij mij bij History zit. Was een beetje saai want ze zeiden niets. Na de lunch had ik Frans. Jeej, tussen alle kinderen van een klas lager. Het was allemaal veel te makkelijk. Ik wist alle woorden en ik kon zo alles letterlijk vertalen. Het enige was dat ik bijna Nederlands ging praten omdat ik gewent bent om Frans naar het Nederlands te vertalen. Ik had aan de leraar gevraagd om mij een niveau hoger de doen en het mag. Ben heel erg blij!! Nadat de school klaar was ben ik op mijn fiets naar huis gefietst en heb ik relaxed. Omdat het vrijdag was had ik afgesproken om naar de Football game te gaan, dat is ook een deel van de Amerikaanse ervaring (damn, dat zinnetje klink beter in het Engels). Nadat ik de film Pocahontas had gegeten. Had ik gegeten, me klaargemaakt en gegeten (vroeg) maar ze kwamen maar niet.  Ik voelde me eigenlijk ook niet zo lekker, volgens mij viel er iets van eten verkeerd. Dus ik whatsapp'te één van die meiden waarmee ik naar de football game zo gaan dat ik me niet zo lekker voelde, whatsapp'te ze terug: ja we waren al niet van plan om te gaan. Dus ik ging maar douche, en ik voelde me al een stuk beter. Toen ik in bed lag had ik nog geskyped met Tall-A en daarna nog met Alex (wat een raar gesprek was..). Om half 3 (!!) sliep ik uiteindelijk, vraag me niet waarom zo laat. Gelukkig is het weekend. Ik denk dat ik de tijd vergeten was. 

17 augustus 2013
Ik had mijn wekker gezet om 10 uur want ik was bang dat ik anders de hele dag in mijn bed bleef liggen. Maar ik had totaal geen zin om eruit te gaan dus ik zette mijn wekker uit en probeerde weer verder te slapen. Hoor ik om kwart over 10 opeens de honden mega hard blaffen en de deurbel. Ik dacht ik, nee, nee, nee. Maar het was wel goed. Dus ik ging er maar uit en kleedde mezelf maar aan. Ik ging op de bank zitten en nietsen, dat is lekker. Geen school. Ik had met Alexus afgesproken om naar de mall te gaan en dat ze mij om 12 uur op zou halen. Maarja zoals gewoonlijk komen de Amerikaanse mensen nooit echt optijd, het was 12:35 uur toen ze kwam. Ach, je raakt er aan gewent.. Daarna gingen we Nicole ophalen en zijn we gaan winkelen. Ik heb een hoop gekocht, voornamelijk kleding voor school omdat ik dat niet heb. Ook heb ik nog wat kleine dingetjes gekocht bij de Sephora. Ik ben weer heerlijk geslaagd wat mij betreft. Na een kleiner race tegen de klok werd ik opgehaald rond 3:40 uur. We hadden afgesproken om half 4 maar omdat de Amerikanen nou niet echt optijd komen, kwam dit eindelijk op het goede moment. We zijn naar de picknick plek gereden. Ik had wat mooie foto's gemaakt en toen kwamen de collega's (denk ik) van Mike (host paps). En hebben we dus avond gegeten. We hadden iets van vlees met garlic bread en chips. Wat een. Gezonde maaltijd weer, maar wat verwacht je, ik ben ik Amerika. Nadat we gegeten hadden moest Alex persee iets zeggen, dus hij belde me. Was schamend omdat iedereen mee zat te luisteren. Wat hij precies duidelijk wilde maken, ik heb geen idee. Nadat we klaar waren en opgeruimd hadden, zijn we naar de het honkbal stadium gelopen (was om de hoek). We zijn namelijk iets van amateur honkbal aan het kijken. Er is een reden dat ik nooit mee ga naar de wedstrijden van mijn broertje, gewoon, omdat ik het best wel saai was. Nu zit ik in de stadium en krijg ik mega heimwee naar het kamp. Toen zijn we namelijk ook naar een wedstrijd gegaan en was het super super leuk. Nu zit ik hier met mijn gastgezin en voel ik me een beetje alleen en buitengesloten. Maar dat zou, denk ik, maar aan mij liggen. Never mind, nu heb ik tenminste wat te doen. Ik vind het eerlijk gezegd mega saai en ik heb totaal niets om over te praten. Of het gaat namelijk over kamp of over thuis en daar krijg ik alleen maar heimwee van dus, mij hoor je niet praten. Het zou vast wel weer leuk worden, vast, alleen niet tijdens een honkbal wedstrijd. 

Nadat de wedstrijd tot z'n einde was gekomen zijn we naar huis gegaan en ben ik lekker gaan slapen want ik was enorm moe.

FOTO'S


 Fontein.

 Park.

 Park #2

Amerikaanse vlag in park (omgekeerd)

 The road.

 Hellow.

 Baseball
:)
 First day school, golf.

 Maïs velden.

 En daar hebben we de vlag weer!!

 Outfit, 1st day school.

 Me - Alexus - Camilla

 Pannenkoek.


 3rd day at school.

 Netbook. 0.0

 Homeee.

 Lucky cookie!

 Baseball.

Fontein #2.


 Yeah, doritos baked.

En dan krijg je dit.. 

Skype'n <3

Lots of love.

Nacinda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten