dinsdag 13 augustus 2013

School & zo.


"School en zo" Hey lieve mensen daar in het verre Nederland. Vandaag post ik weer even over 2 dagen, sorry dat het allemaal zo random overkomt, maar dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik moet nog even mijn draad te pakken zien te krijgen.



11 Augustus 2013
Vandaag was het een lekkere uitrust dag, want het was zondag. Ik heb niet enorm veel uitgevoerd, nouja, ik heb niets uitgevoerd. Ik werd wakker rond een laat tijdstip, geen idee hoe laat. Ik werd namelijk wakker om 5 uur wakker en ging mijn blog update'n, was ik het vergeten online te zeggen. Eigenlijk heb ik me de hele dag dood verveeld. Ik heb zelfs niet eens de honden uitgelaten. Wel heb ik mijn nagels gelakt en gespeeld met Kaden, als diner hadden we groentje, aardappelpuree (dit keer niet uit een pak maar gesmashde aardappels) & beef. Het smaakte voor het eerste niet vies. Ik ben op tijd gaan proberen te slapen, niet dat het lukte want Sandy had heel erg pijn haar knieën dus die was met nog meer huisgenoten aan het rondspoken in de huiskamer. 


12 augustus 2013
Mijn wekker stond om half 10 want ik wilde douche. Dus ik werd met een aantal slaap stops wakker om half 10. Ik mijn spullen pakken, lag Tony nog te slapen en ik moet door zijn kamer om naar de badkamer te gaan. Ik dacht toen maar, wat droogshampoo en een stijltang dat doet ook wonderen. Zo gezegd, zo gedaan. Nadat ik klaar was met alles heb ik nog wat vrienden in NL gefacetime'd, even bijkletsen totdat Sandy mij op kwam halen. We hadden eerst Tony op zijn werk afgezet en toen wat groente afgegeven bij een een of ander huis voor arme/zieke/oude mensen. Wat zijn we toch weer goed voor de wereld :'D. Daarna ben ik samen met Mike & Sandy gaan lunchen bij een buffet. En o-m-g, ze hadden sushi, helaas deden ze daar kaas in en was het verprutst. Gelukkig waren er ook andere lekkere dingen, heb weer lekker gegeten. Daarna was het tijd om naar mijn High School te gaan voor mijn vakkenpakket. Daar aangekomen kreeg ik te horen dat ik een junior ben in dus het 11de jaar (11th grade). Mijn vakken zijn:
Engels,
US geschiedenis,
Journalistiek,
Home Room (iets van mentor uur met verschillende clubs),
Health (alleen 1ste semester),
Wiskunde (ziet er mega moeilijk uit),
Frans,
Biologie.
En in het 2de semester heb ik psychologie ipv health. Ik heb er zin in. Als sporten ga ik in de herfst golven, winter zwemmen en lente track & field doen. Verder probeer ik de zwemvereniging te bereiken, want ik wil het hele jaar zwemmen. Nadat ik dit te horen heb gekregen zijn naar de Walmart gereden en heb ik mijn fiets gekocht, nu ben ik tenminste iets mobieler. Daarna zijn we naar huis gegaan en heb ik 2 vriendinnen van de vorige exchange student ontmoet, ze waren heel aardig maar even net iets te excited waardoor ik best wel 'heimwee' kreeg. Na dat ze weg waren heb ik mijn fiets uitgetest en zijn Sandy en ik naar het openhuis gegaan van mijn High School. Heel interessant, moest mega zware boeken meesjouwen en heb heel veel mensen en leraren (alsof dat geen mensen zijn) ontmoet. Daarna zijn we terug naar huis gegaan en gegeten. Ik was vrij snel naar bed gegaan, zat er lichtelijk doorheen en was mega moe. 


Telkens bleef het zinnetje: It's not right, it's not wrong, it's just different door mijn hoofd spoken. Ik probeer dat steeds te denken, hoe moeilijk het ook soms is. Cry a river, build a bridge and get over it.

 Fiets!!

 Op fiets zitten en uittesten.

 Helm en ik.

 Fiets van voren.

 Mega wereld kaart, de wereld is heel klein.

 De twee meiden die ik ontmoet heb, Alexus & Miranda

Boeken, ze zijn mega dik en mega zwaar.

Liefs,
Nacinda.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen