donderdag 8 augustus 2013

Shoppen, vragen & goede gesprekken.

"Shopping, lelijke polo t-shirts & frozen yoghurt" klinkt als een niet saaie dag waarin je totaal niet bored kan zijn. 
Ik trouwens niet elke dag meer iets schrijven, het word anders iets te saai en eentonig. Want toen ik op kamp dat deed, was het niet saai want ik deed steeds verschillende dingen.


Toen ik vanochtend wakker werd stapte ik meteen uit m'n bed om me aan te kleding. Ik ging m'n cornflakes eten en kon zoals de dagen daarvoor de melk weer niet vinden. Ik heb daarna nog wat rondgehangen in huis en gewoon gepraat. Ook had ik afgesproken om met Camilla & Laura te gaan zwemmen maar dat ging niet door dus gingen we maar shoppen. Ik had toch die nieuwe kleding nodig voor school. Onderweg naar hun huis gingen we eerst langs de school van Kaden, Kindergarten. Haha, dat klink zo verdacht Duits. Zijn school begint om 7:30 AM! Dat is vroeg! Nadat we daar klaar waren met kennis maken reden we naar Newburg om Camilla & Laura op te halen om te gaan shoppen. Het was eerst even zoeken maar uiteindelijk hadden we het gevonden. In de auto was het een klein beetje ongemakkelijk omdat ik Laura nog nooit had gezien. Maar in de mall hebben we alles weer ingehaald. We gingen eerst gewoon Forever 21, Sephora, Victorica Secret, schoenenwinkels. Ook hadden we nog afgesproken met Alex, hij wilde graag mee. Ach, natuurlijk! Eerst hadden we een miscommunicatie maar uiteindelijk hadden we elkaar gevonden. We waren bij de Old Navy en daar hebben we polo shirts en boot cut broeken gekocht, bij die andere meiden zag het er wel leuk uit enzo. Maar bij mij was alles gewoon net iets te groot. En weinig in mijn maat, mpfff.  Daarna gingen nog iets eten bij een Chinees tentje in die mall, het was wel lekker, iets van orange chicken. Ook had ik Sandy gesms't of ze later wilde komen maar die sms had zij pas ontvangen toen ze al voor de deur stond, maar dat hebben we even uitgepraat. We hadden daarna de meiden thuis gebracht en gashouders hadden een meeting tot 8 uur. Jeej, vrije tijd -.-. Had toen nog mijn nagels gelakt. Om de traditie hoog te houden zijn we frozen yoghurt gaan eten. Dat doen ze altijd als er iemand naar school gaat, zoiets. Daarna toen we thuis kwamen kreeg ik te horen dat ik de fiets (die ik graag wilde gaan kopen) beter niet moest kopen omdat ik naar een ander gezin ga, whuuut? Zonder enig overleg met mij? Maar ze had het ook over een nieuwe school, dat kan toch helemaal niet? Ik begreep er niets van. Nadat ik iedereen welterusten had gewenst ging ik naar bed. Toen heb ik nog gepraat met Tall-A, Keith (gastbroer) & Alex. Allemaal goede gesprekken. Uiteindelijk sliep ik rond kwart voor 3. 

Liefs. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen