maandag 26 augustus 2013

Zondag, zwemmen & meeting

"Zondag, zwemmen & meeting"




25 augustus 2013
Mijn ochtend begon weer eens lekker. Ik stond op om half 8, want ik had een meeting met alle andere exchange studenten. Maar ik had net zo goed op kunnen staan om 8 uur, want we gingen toch pas om half 9 weg. Lekker begin van de ochtend weer. Nadat ik mijn 'zelfgemaakte' salade gepakt had, vertrokken Sandy en ik naar het huis van Toni (IEC) want die ging mij brengen naar Santa Claus met de andere 2 studenten (Laura & Camilla). Santa Claus is een plaats ongeveer 1 uur vanaf Evansville. Onderweg daar naartoe hebben we gepraat en van het 'mooie' uitzicht genoten, yeey. Daar aangekomen hebben we nog echt heel lang gewacht totdat een andere IEC kwam, Debbie. Zij had de sleutel voor het huisje, toen ze eindelijk aangekomen was, gingen we tafels en stoelen opzetten voor de picknick. Toen iedereen aangekomen was, gingen we picknicken. Er was een soort lopend buffet gemaakt. Iedereen had wat eigen eten mee genomen, zo hadden we genoeg voor iedereen. Nadat iedereen elkaars matties had gevonden, bleef ik als enige Nederlander over.. Lekker sneu weer, ik probeerde te volgen waar de Italianen en de Duitsers over aan het praten waren, too bad.. Na het 'serieuze' gedeelte van de meeting (het standaard praatje, wat we altijd en overal krijgen maar toch elke keer interessant blijft omdat iedereen het op een andere manier praat). Het praatje was afgelopen en ik had een meisje gevonden uit Zweden die ook niemand had om mee te praten, ze was heel aardig, Jenny heet ze. We hebben nog gezwommen in het meertje, en gepraat over hoe we het tot nu toe vonden. Daarna was het alweer tijd om te gaan, na heel lang gewacht te hebben op Toni (je weet toch.. vrouwens.. ), gingen we weer richting Evansville. Toni had me gedropt bij mijn huis en nog met Sandy gepraat. Na het eten van een mega pork-shoulder-iets, ging ik de honden uitlaten want ik was even toe aan een wandeling. Ik heb toen Manja (van kamp) gesproken. De honden waren heel erg blij met me, ik was zo'n 40 minuten weg. Weer thuis aangekomen, heb ik nog met Kaden op z'n tablet een kookspel gespeeld en ging ik naar mijn kamer. " Weltrusten " ;).

26 augustus 2013
Vandaag was een beetje een aparte dag, ik ga er verder niet teveel op in. Maar ik ben bij mijn IEC (Toni). Ik ben naar school gegaan en  heb daar gewoon de vakken gevold die er zijn. Na school ben ik samen met Toni Laura & Camilla gaan ophalen van de voetbal training. Ik ging daarna gezellig met z'n alle eten. Was leuk!

-----

 Walking with the dogs.

 Miss you Kaden.

 Miranda, Camilla, Alexus & Nacinda.

Camilla, Nacinda, Miranda & Alexus

 Hello world.

Badkamer.

 Hi legs.


 Meeting, Santa Claus lakes.

 Nacinda, Camilla & Jenny

 & Laura.

Huge plate of meatttttt.

---

Never let somebody destroys your dream, you live your own life.

xxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten