donderdag 19 december 2013

Second week in IDAHO (37 pics in English)

This blog is about my second week in IDAHO. fully in Dutch but with a lot of pictures :).

love my life how it is right now!



Saturday (zaterdag) 14 december 2013

Vandaag werd ik rond 6 uur wakker. Ik ben naar de wc geweest want ik moest heel nodig (ja interssant hè). Daarna ben ik m'n bedje weer ingekropen, want ik had t ijskoud. Om 10 uur werd ik weer wakker, waarom voel ik me altijd zo schuldig als ik lang in bed lig? Echt vervelend! Toen ik wakker was heb ik gewoon wat rondgehangen met Franny, Tello & Nora. Het was echt een doodsaaie dag. Wel heb ik met mijn broertje geFaceTimed. Was mega gezellig :). Als lunch had ik rood-groene chips met kaas, en dat dan in de magnetron. Yummie! Verder kwam Jewel (kleindochter van 1) nog die avond en de dochter van Tello & Joanna. We hebben film gekeken, dat was de bedoeling. Ik ben halverwege naar mijn bed gegaan want ik was echt kapot moe. Zeker van al dat niets doen op zo'n dag! Na nog wat buikspieroefenigen, squats & weetikveel gedaan te hebben (om een beetje in vorm te blijven aangezien ik geen klote in Idaho uitvoer). Een goede nacht :'D 

Sunday (zondag) 15 december 2013

Vandaag was het zondag, en ik zou eigenlijk mee gaan naar de kerk. Maar ik was zo verschrikkelijk moe en had mega erge buikpijn dat ik besloten had om in mijn bed te blijven liggen. Gelukkig vond Joanna het niet heel erg erg.. Ik voel me achteraf wel schuldig, ik bedoel, het is wel een part of the family. Toen ik voor de tweede keer wakker werd, waren ze al terug van de kerk. Het is dus niet net zoals Manja een dienst van 3,5 uur. Viel me nog mee eigenlijk :). We hebben vandaag naar Tangled gekeken (rapunzel) en heel veel bank gehangen. Wel hadden we een soort van warm avond eten rond een uur of 2/3. Met boontjes (uit blik..), home made bread (yummie) en steak van een hert! Tello heeft die zelf geschoten! Die avond zijn we naar Shelley gereden om een huis interview te doen voor een hostfamily voor volgend school jaar. De mensen waar wij waren hebben 9 jaar in Japan gewoont, super grappig! Ze waren enorm aardig en we hebben er wel zeker een paar uur gezeten. Onderweg naar huis hebben we Ben (zoon van Joanna) opgehaald en zijn we nog naar Walmart gegaan om nog wat laatste boodschappen te doen. Rond half 11 ofzoiets waren we weer thuis. Pfoeh, lange avond! Maar ik had wel echt een toppie dag!

Monday (maandag) 16 december 2013

Ik werd rond een normale tijd (10 uur) wakker. En ben mee geweest met Tello naar Pocatello en nog naar wat huizen. We zijn in Pocatello naar een neef ofzoiets geweest van Joanna. Er was iets mis in hun nieuwe huis met het water. Nadat we klaar waren, heb ik nog even een eekhoorn gefotografeerd want het zag er zo enorm awesome en cute uit. We zijn naar de Walgreens geweest, telkens als ik de Walgreens zie moet ik denken aan Times Square in NYC. Ik heb geen idee waarom. Maar we kwamen er om een creme te kopen voor mijn enorm droge huid.. Echt klote, want mijn huis is enorm droog door het heerlijke koude weer en de enorme klimaat wisseling die ik ondergaan ben. Ik heb daar ook nog een do-it-yourself gel nailpolish set (Sensationail) gekocht met HUGE korting, het was eerst 60$ en ik kocht het voor 25$, ik ben er zo enorm blij mee! We zijn daarna nog op bezoek geweest bij een aantal huizen, gewoon voor de foto. Ook had ik een mega awesome zonnebril op, i'm a real 'Muricaaa'n girl :). We stoppen bij Black Foot High om Ben en Marius op te pikken en weer thuis te brengen. Maar uiteindelijk ging Ben mee naar huis. Andy, Ben en ik bleven die avond tot een uur of 3 op. Het was super gezellige en ik heb heel veel gelachen. Andy en Ben zijn echt awesome jongens!! Ik voelde me net one of the guys. Ik viel in slaap op de bank :)

Tuesday (dinsdag) 17 december 2013

Vandaag was de eerste dag van de voorstelling van The Christmas Carol, het was alleen wel in de avond. Ik heb de hele dag niet veel gedaan. Beetje rondgehangen, Franny geholpen met haar huiswerk (want die was de hele week ziek, ugh... duurde zo'n 3 uur ofzoiets..). Ik was erg moe, wat of course logisch was. Het was t wel waard :).  
Die avond zijn we naar de voorstelling gegaan bij Snake River High School. Het was echt super leuk, Andy had zijn eerste zoen in de voorstelling en iedereen was super aardig. Ook heb ik de neef Nate ontmoet! Alles was super goed gespeeld naar mijn idee en ik heb erg van genoten. Aan het eind ging ik nog op de foto met Tim en heb ik Andy geleerd hoe je het beste make-up eraf haalt (want hij had stage make-up op). Met m'n 3 stappen plan + creme heb ik weer indruk gemaakt. haha, awesome. Was echt geweldig! Ik ben die avond rond een uur of 11 naar bed gegaan. Was weer een geslaagde dag!

Wensday (woendag) 18 december 2013

Toen ik wakker werd kreeg ik te horen dat we met zijn alle naar Idaho Falls gingen. Nou ja, Marlo (Joanna's zus), Joanna en de moeder van Joanna. Maar aangezien Marlo altijd te laat komt had ik me er al op voorbereid. Ik deed het dus rustig aan. En jawel, het was 50 minuten later voordat Marlo kwam! We zijn in Idaho Falls eerst naar de Target gegaan. We hebben daar veel tijd doorgebracht. Na wat kerst voedsel gekocht te hebben zijn we gaan eten bij een Island-eet-tent-achtig-iets. Het was super lekker, alleen bestelde ik white rice en ik kreeg witte rijst met soya of whatever saus en toen was het bruin. Sure! En ik begreep ook niet waarom ze het in een bowl ding deden (ik had rijst, groente en kip wat overigens yummie was). We zijn na het eten naar de mall gegaan en heb daar 5 dezelfde antibacteriële handgels gekocht, in case i run out of it. En nog 2 soort van BH's bij de Victoria's Secret. Daarna zijn we naar een hunting winkel geweest en heeft de moeder van Joanna een tent gekocht voor ice fishing. Die niet in de auto paste. Gelukkig was Tello in town met zijn truck en hebben we die over geladen naar zijn truck. We zijn toen ook nog naar een reseller geweest van Apple en hebben daar webcam foto's gemaakt. Super grappig! Toen we daar klaar waren zijn we naar een mega grote winkel geweest waar ze bulk voedsel hadden! Hahaha je kon het zelf in zakjes doen en zelf bepalen hoeveel je nam. Handig. Ik kreeg daar een candycane. We waren allemaal bekaf en het begon al laat te worden. We zijn toen weer richting Blackfoot gereden en stopte bij een huis waarvan de kerst muziek matcht met de kerst lichtjes. Super vet om te zien! We hebben Ben nog opgehaald en zijn naar Joanna's huis gereden. Daar aangekomen heb ik me omgekleed en heb ik geFaceTime'd met Tall-A. Mega gezellig allemaal! Die avond hebben we ook nog Tim & Andy opgehaald want die waren klaar met hun play. En heb ik ook nog 21 & over gekeken, die film was wel een beetje fake en saai. Maartoch. Ik ging naar bed rond half 11 en sliep rond half 3, dat komt er van als je teveel cola drinkt. Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, aha, dat dus. Eigen schuld dikke buld :). Dat dus :).

Thursday (donderdag) 19 december 2013

Vanochtend toen ik wakker werd had ik een hele discussie met mezelf. Wel naar school, niet naar school, blew. Ik ben uiteindelijk wel gegaan. En oh my gosh, totally worth it! Ik stond rond 7 uur op en ik had tijd zat! Op school aangekomen ging ik mee naar US History. En guess what, ze hadden een test. Haha awesome, ik ging 'm dus ook maken en ik ben gezakt voor de test, ik had 24/70 hahahaha. Geniaal, het ging over de Cevil War en ik heb geen idee waarover dat gaat. Dus ik heb het nog redelijk goed gedaan! De tweede les was met Nora, ik ging mee naar Engels. Ik heb daar een beetje op de computer lopen klote :), alle sites waren geblokkeerd en guess what, MIJNING ook! Niet cool. Na Engels ging ik met Manja mee naar tekenen. Ook ging ik ondertussen wat halen in de automaat en ik heb zo'n 19 doller verloren! omdat dat stomme ding geen geld terug gaf en het niet aangegeven stond. Ik naar de office, zegt die man dat het op mijn eigen risico was. Haha, f*** you. Klote automaat. Maarja, het gene wat ik eruit gekregen had smaakte wel goed! Tekenen was een beetje saai maar ik heb het overleefd. Ik zou eigenlijk in de pauze naar huis gaan, maar er waren Naco's en hot chocolate in the cemmenary, de kerk-school-gebouw van de high school. Ik zat daar met Tim, Andy en nog meer awesome mensen! Wanneer alles op was zijn we naar de bibliotheek gegaan en hebben we nog wat gepraat met Manja, Lara, Cory, Nathan, en mensjes waarvan ik de naam vergeten ben. Het vak wat we erna hadden was government! Geweldig, ik heb nog nooit zo hard gelachen met Manja en Cory en nog een andere dude. Ik vertelde een droge grap en bleef maar lachen. Iedereen was blij. Daarna had ik samen met Manja geometrie en het was meer een soort party. We keken film en aten snacks, met donuts en natcho's enzo.. alweer :). We keken een best wel stupid movie, Napoleon nogwat, het sloeg nergens op :). Daarna had ik samen met Nora PE, en het was super super gezellig. Iedereen was zo enorm aardig (op de jongen uit Denemarken na dan..) en iedereen vond mijn schoenen leuk (klopt want die zijn gewoon awesome). Ik heb echt heel veel vrienden gemaakt vandaag en we deden trefbal trouwens. Op z'n Amerikaans! Na nog wat foto's gemaakt te hebben, was het tijd voor goodbye.. I HATE goodbye's. It stinks. Wel moest ik alleen met de schoolbus naar huis, en gelukkig, ik heb 't gevonden! yeah!



 LAZY SUNDAY

 New best friend


 Jewel <3

 Perfect snow picture

 real american girl now :)

 See the squirrel

 Blackfoot High

 44 oz Diet Coke (1,3 liter)

 Sensational :) so happy with it!

 booooo :)

 The Play!

 Nate - Nora - Me

 & Tim :)

 ICEE from Target

 FOOOOD.

 Glasses :)

 In the hunting store, real animals !

 HAHAHAHAH :)

 My other bestie

 Christmas Lights

 :D


 Food


 Yeaaaahh

 SELFIE <3

 In Class :)

 Awesome guys ( i was explaining snapchat there)

 Candy cane in my donut, thanks classmates :)

 Antonia & me, yeah i look sporty :)


 Busses :)

Bus :)

Excited candy cane selfie :)




I SERIOUSLY LOVE ALL THE PEOPLE THAT I MET HERE IN IDAHO. THANK YOU GUYS FOR EVERYTHING. YOU GAVE ME MY SMILE BACK! I LOVE YOU SO MUCH <3
i hate saying goodbye, but i'm leaving IDAHO saturday.. next adventure! I made so many new friends and i met so many new people, i like it!

hugs. much. hugs. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten