zaterdag 14 december 2013

The first week in the USA (only Dutch + Pictues)

Een goede morgen! Het is weer een snowie morning in Idaho! Super mooi en dan heeft het ook nog eens gesneeuwd, perfect start of the day, isn't it?

Verder ben ik een beetje inspiratie loos maar ik zou kort vertellen wat ik afgelopen week gedaan heb. Het kost mij heel erg veel tijd om per dag dingen te schrijven en dan ook nog in Engels en in het Nederlands + de foto's van mijn iPhone & camera. Dus ik ga nu een update doen van afgelopen week

Ik ben afgelopen week naar Idaho Falls geweest en heb daar een boek van de Mormonen gekregen bij zo'n mormonen tempel. Ze hebben me ook nog geprobeerd om me te bekeren, soort van. Uhu mooi niet, wel was de tempel echt heel mooi!
Ik had een Christmas party met een ugly sweater contest, ik had niet gewonnen want mijn sweater was meer cute dan ugly hahaha. We hadden toen ook nog het exchange spel en ik kreeg cakepops en een twix -.-
Verder ben ik nog meer geweest naar de High School, en heb ik de hele dag een beetje als een schoothondje achter iedereen aangelopen. Het was echt best wel tof! ik heb 2 x wiskunde gevolgd :) algebra 2 en geomotry (whatever). Ik mocht terug naar huis met een gele schoolbus!! Excited!!
Ook heb ik nog een basketbal wedstrijd gezien van de heren dit keer. Het was super gezellig en de sfeer zat er goed in. We hadden de eerste wedstrijd heel close gewonnen! Echt vet!
Shoppen heb ik natuurlijk ook gedaan, oftewijl zie foto eronder :)


 Dead :) hahah kidding

 Beautiful evening

 Me & christmastree
 Me & Nora

 Me, Lara, Manja


 Jewel :)

 Hardcore shopping

 Boooook !!

 Close game





 My New wallet

 New Sweater - PINK Victoria's Sectret

Hardcoreeeee :)

 View

 Temple

 Mormon Booook in Dutch

 Making ugly sweaters

SCHOOOLBUS

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen